WHITE PAPER

10 principer till hur man konverterar shopping till köp

Dagligvaruhandeln och detaljhandeln genomgår stora förändringar och har alltid gjort det.
En viktig fråga som många ställer sig är vilken roll den fysiska butiken kommer att spela i framtiden.

Många anser att butiken inte bara ska vara en plats för transaktioner utan också för att bygga relationer. Det är vanligt att det blir en polariserad debatt kring detta ämne, men jag tror inte att det handlar om enbart transaktioner eller relationer. I detta white paper presenterar vi en studie

som Professor Raymond Burke genomförde för över 15 år sedan. I studien kartlade han de 40 mest innovativa butikerna i världen och identifierade tre nyckelelement och tio principer för hur man gör en butik mer shoppervänlig.

Projektet är finansierat av Hakon Swenson stiftelsen.

Yrkesroll

Jag accepterar att SRB Retail House sparar mina uppgifter för framtida utskick om events och erbjudanden.

SRB Retail House

Torsgatan 30, 113 21 Stockholm

08-740 00 00 | info@srbretailhouse.se

srbretailhouse.se